در اظهار نظری که حقیقتا منطق پشت آن را نمی شد متوجه شد اعلام کرده بود این رای برای سایر مدعیان لیگ و خصوصا ما مهم است امیدواریم کمیته استیناف این موضوع را مد نظر قرار دهد و عدالت را رعایت کند.

پرسپولیس  پدیده

به گزارش همشهری آنلاین قبل از صدور رای نهایی دیدار پرسپولیس و سپاهان قائم مقام باشگاه پدیده در اظهار نظری که حقیقتا منطق پشت آن را نمی شد متوجه شد اعلام کرده بود  این رای برای سایر مدعیان لیگ و خصوصا ما مهم است امیدواریم کمیته استیناف این موضوع را مد نظر قرار دهد و عدالت را رعایت کند. واکنشی که در نگاه اول نگانی در خصوص از دست رفتن قهرمانی احتمالی را به وضوح در آن میشد دید.

اما  در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ پدیده 35 امتیازی احتمال کسب سهمیه اش بسیار بیشتر از قهرمانی است و رای کمیته استیناف علیه سپاهان قطعا به نفع باشگاه مشهدی بود.

حالا و بعد از نهایی شدن رای دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس جناب علیپور در مصاحبه ای که در تناقض عجیب با صحبتهای هفته پیش از آن است اعلام کرده «اساسا چه اصراری به ادامه لیگ است. ما که قطعا مخالف برگزاری ادامه لیگ هستیم»

ما که متوجه نشدیم ظرف یک هفته پدیده چطور از مدعی قهرمانی لیگ و نگرانی  برای از دست دادن این عنوان  تبدیل به تیمی شد که کلا بی خیال سرنوشت لیگ شد. نکته جالب اینکه پدیده برخلاف تیمهایی که از حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا مطعن هستند و این روزها بر طبل تعطیلی لیگ میکوبند با رتبه پنجمی که دارد در صورت خاتمه لیگ حتی سهمیه هم نخواهد  گرفت. 

کد خبر 507365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha