مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: تجلیل از معلمان استان در جلسه ویدئوکنفرانسی با رئیسان آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان به صورت مجازی برگزار و از معلمان تقدیر می‌شود.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احمد اسکندری‌نسب بیان کرد: در شرایطی به استقبال هفته معلم سال ۹۹ می‌رویم که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و معلمان ما در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هر چند تمام روزهای سال، روز معلم است و جایگاه معلم هر روز بیش از گذشته برای همه جامعه شناخته می‌شود،  اما هفته معلم فرصت و بهانه‌ای برای گرامیداشت زحمات و تلاش‌های این انسان‌های ارزشمند و گرانقدر است.

اسکندری‌نسب ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت نخستین روز این هفته است که به نام شهید مطهری اسوه معلمی،  ۱۳ اردیبهشت به نام نقش و جایگاه معلم در گام دوم انقلاب و ۱۴ اردیبهشت به نام معلم، مرجعیت علمی و اجتماعی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: ۱۵  اردیبهشت به نام معلم و نقش او در نظام آموزش و پرورش است چرا که با وجود باب شدن شکل‌های جدیدی از آموزش، نقش محوری معلم کمرنگ نشده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، ۱۶ اردیبهشت به نام تجلیل از معلمان پیشکسوت و گنجینه‌های تعلیم و تربیت و ۱۷ اردیبهشت به نام معلم، جهاد آموزشی و سلامت خانواده، ۱۸ اردیبهشت آخرین روز این هفته متناسب با شعار سال به نام نقش معلم در جهش تولید علم و فناوری نامگذاری شده است.

اسکندری‌نسب گفت: جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

کد خبر 506516

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha