جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی زنجان از وقوع دو فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان و جان باختن سه نفر خبر داد.

تصادف کامیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: در حادثه نخست یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۵۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که یکی از سرنشینان و راننده جان خود را از دست دادند و فرزندان این خانواده که دو دختر هشت و سه‌ساله هستند مصدوم شده و به‌منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی استان زنجان انتقال یافتند.

وی، دلیل وقوع این حادثه را توقف در سواره‌رو و استفاده نکردن از علائم هشداردهنده از سوی راننده کامیون اعلام کرد و افزود: کامیون بنز به دلیل نقص فنی در سطح سواره‌رو متوقف‌شده بود و متأسفانه راننده برای آگاه کردن دیگر رانندگان عبوری از علائم هشداردهنده ازجمله چراغ چشمک‌زن استفاده نکرده بود که خودروی سواری به محل رسیده و با قسمت پشت کامیون برخورد کرده است.

جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه‌شب نیز در کیلومتر ۲ جاده قیدار - همدان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ به‌صورت رخ‌به‌رخ با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت کرد.

کد خبر 503894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha