مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

نخستین رزمایش کمک مؤمنانه با حضور امام‌جمعه، ائمه جماعات، هیات امنای مساجد، معتمدان محلات، نیروهای مردمی و خیران مهریزی در راستای جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع بین نیازمندان در این شهرستان آغاز شد.

رزمایش کمک مؤمنانه در مهریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اولین مرحله این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان با شناسایی نیازمندان محلات در شهر و روستاها نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی و رسیدگی به سایر نیاز اقشار آسیب‌پذیر اقدام می‌شود.

امام‌جمعه مهریز استان یزد گفت: این رزمایش به خاطر شرایط کنونی و بحران کرونا در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مستمندان جامعه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: در جریان این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، توسط آحاد مردم و خیران با همکاری بسیج و مساجد کمک‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی اظهار کرد: کمک‌های مادی و معنوی بر اساس شناسایی نیازمندان  به‌صورت دقیق در هر منطقه با حفظ حرمت افراد توزیع و سایر مطالبات و نیازهای آن‌ها بررسی و اقدام می‌شود.

امام‌جمعه مهریز گفت: جلوگیری از موازی کاری، جلب همکاری همه مردم، شناسایی مستمندان واقعی در سایه روحیه  همکاری محور رزمایش  مؤمنانه است.

محی‌الدینی تصریح کرد: برای شناسایی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت کانون مساجد محلات، ائمه جمعه و جماعات و پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با همدلی و درک شرایط کنونی همه مردم با وحدت نسبت به ارائه کمک‌ها و رسیدگی به وضعیت نیازمندان اقدام کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 501940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha