چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مسعود ده‌نمکی گفت: اگر شرایط تولید فراهم شود، امسال یک فیلم سینمایی یا یک سریال می‌سازم.

ده نمکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با توجه به استقبال مردم از سری فیلم های سینمایی اخراجی ها، ده‌نمکی گفت: «اخراجی‌ها» یک سه‌گانه بود که معلوم نیست ادامه داشته باشد یا نه اما خاستگاه زمانی خودش را داشت و رکورددار در سینمای ایران شد، البته بعدها با آمارسازی و ... رکورد آن شکسته شد.

وی افزود: از یک جایی به بعد احساس کردم چرا باید حسادت و بغض دیگران را بر انگیزانم؟ به خاطر همین سعی کردم اخراجی‌ها در آن مقطع تمام شود. البته فیلم‌های بعدی‌ام نیز رگه‌هایی از طنز داشت و الحمدلله از آن استقبال شد.

ده‌نمکی به آخرین ساخته خود «زندانی‌ها» که اخیراً از تلویزیون هم پخش شده است، ‌ اشاره کرد و گفت: این فیلم با مفهوم «انتظار موعود» با اینکه از بازیگران چهره و تبلیغات چندانی برخوردار نبود، حدود ۵ میلیارد تومان در سینمای ایران فروخت.

این کارگردان سینما جدیدترین فعالیت‌های هنری خود در سال جاری اظهارکرد: باید موقعیت ساخت اثر پیش بیاید. در حال مذاکره هستم و البته پیشنهادهایی از سوی تلویزیون و سینما وجود دارد، امیدوارم امسال یکی از آن‌ها به نتیجه برسد.

ده‌نمکی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های سینمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه دامنه آن تا تابستان گفت: باید دید شرایط تولید پیش می‌آید یا نه، نمی‌توانم قول قطعی بدهم اما اگر شرایط مناسب باشد، مخاطبان یک فیلم سینمایی یا یک سریال را شاهد خواهند بود.
 

کد خبر 501536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha