اولین مرکز کال سنتر پهنه شرق تهران به منظور غربالگری شهروندان در سوله بحران ناحیه 2 منطقه ۱۲ کار خود را آغاز می کند.

کال سنتر

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: « سعید شاه میر» با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:« طرح غربالگری شهروندان تهران با راهبری قرارگاه پدافند محمد رسول الله و با همکاری مجموعه ای از دستگاه های اجرایی اعم از آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و شهرداری تهران آغاز شده و زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح را شهرداری تهران تامین کرده است. »

او ادامه داد:« به منظور اجرای این طرح آموزش های لازم به نیروهای مستقر در کال سنترها ارائه شده و اطلاعات فردی خانوارها از طریق مراکز بهداشت مناطق و نواحی در اختیار این نیروها قرار می گیرد تا نسبت به تماس با خانوارهای ساکن در منطقه اقدام کنند. »

معاون خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ گفت:« در طرح غربالگری خانوارهای تهرانی بعد از تماس با  ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ساکن در منطقه ۱۲، اطلاعات سلامتی مد نظر از افراد اعم از وجود نشانه های ابتلا به ویروس اعم از سرفه، تنگی نفس و...، ابتلا یا عدم ابتلای اعضای خانواده به بیماریهای زمینه ای، وجود افراد بالای ۶۰ سال در خانواده و ... از آنها اخذ و تاکید می شود در صورت مشاهده هر گونه علائمی با شماره ای که در اختیار انها قرار می گیرد تماس بگیرند. »

شاه میر اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح و اخذ اطلاعات خانوارها گام مهمی در مسیر غربالگری خانواده های تهرانی برداشته شود.

او یادآور شد:« به این منظور شهرداری منطقه۱۲ نسبت به استقرار ۲۰ سیستم کاربر، ۲۰ خط تلفن و اینترنت برای ثبت اطلاعات خانوارها در بانک اطلاعاتی وزارت بهداشت در سوله بحران ناحیه ۲ منطقه۱۲ مستقر کرده است. »

کد خبر 497208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب کتمیری IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    با تشکر از زحمات پرسنل شهردای منطقه ۱۲