امام جمعه‌ زهکلوت گفت: جازموزیان به غیر از مناطق کوهستانی، بقیه مناطق آن زیر آب است.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حمیدبامری امام جمعه‌ جازموریان (زهکلوت) ضمن ابراز تاثر از وضعیت مردم این منطقه و عدم امکان امدادرسانی زمینی به سیل‌زدگان افزود: غالب روستاها و ۷۰ درصد شهر زهکلوت به غیر از مناطق کوهستانی دچار آبگرفتگی بی سابقه و بحرانی شده است.

وی از حجم بالای آبگرفتگی منازل شهری و روستایی بخش جازموزیان خبر داد و اظهار کرد: وضعیت مردم و منطقه به شکلی است که امکان امدادرسانی با مشکل روبه‌رو شده است و نیروهای بومی در حال کمک رسانی های محدود هستند.

حجت الاسلام بامری با برشمردن روستاها و محله‌هایی که زیر آب رفته‌اند تصریح کرد: علاوه بر اینکه ۷۰ درصد شهر زهکلوت زیر آب رفته است، روستاهای پنگ، چاه شاهی، کروچان، حیدر آباد، برجک، و محله های امیر آباد، چراغ آباد، گل آباد و علی آباد در شهر زهکلوت ۱۰۰در صد غرق گل و لای شده اند و انتظار است خیرین به یاری مردم مظلوم و کم توقع جازموریان بشتابند.

امام جمعه‌ جازموریان(زهکلوت) سیل اخیر را در بخش جازموریان بی سابقه عنوان کرد و افزود: شب گذشته در اثر شکسته شدن سیل بندها، شهر زهکلوت از چهار مسیر در معرض سیل قرار گرفت و واقعا مردم شب سختی را سپری کردند.

حجت الاسلام بامری از هموطنان و خیرین خواست هر چه سریعتر برای کمک‌رسانی آستین همت را بالا بکشند، و قطع آب را از مشکلات عمده مردم دانست و گفت: نیاز به آب معدنی و آذوقه از نیازهای ضروری هستند.

کد خبر 494934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha