یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

حسین قدیانی: در اقتصاد چپ، در سیاست راست، در فرهنگ لیبرال، در محیط کار پاچه‌خوار، در خانه دیکتاتور، در مواجهه با در و همسایه بسیار کج خلق و عصبی مزاج هستم.

به گزارش خبرنگار ستون عصرانه، یکی از نامزدهای دور دوم انتخابات ضمن بیان مطلب فوق گفت: مردم وظیفه دارند با رأی دادن به من یک بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های دمکراسی را ثابت کنند.

 وی که در همان دور اول صلاحیت‌اش رد شده بود مدعی شد: اگر ملت بنده را راهی بهارستان نکند، آمریکا به نیروگاه بوشهر، اسرائیل به یوسی‌اف اصفهان، انگلیس به پتروشیمی اراک، فرانسه به سایت نطنزعنایت کرده و بقیه کشورها نیز سایر مراکز هسته‌ای را مورد عنایت قرار خواهند داد.این فعال سیاسی که به وضوح داشت خالی می‌بست تصریح کرد: من به حقوق نمایندگی چشم طمع ندوخته‌ام.

وی گفت: اگر وارد بهارستان شدم مشکلات کشور را به ترتیب حروف الفبا جلوی چشم مردم ردیف خواهم کرد. این نامزد رد صلاحیت شده در ادامه با انتقاد شدید از دولت، اظهار داشت: اگر من جای احمدی‌نژاد بودم تورم تحصیلی 70 درصدی را با آغوش باز پذیرفته و برای اطمینان چند درصد دیگر هم روی آن اضافه می‌کردم! وی با برشمردن فواید تجمل از مردم خواست که در عروسی فرزندان خود حتی‌المقدور از هرگونه ساده‌زیستی پرهیز و تا می‌توانند بریزوبپاش کنند.

او افزود: اگر بچه من بخواهد مرا داماد کند تمام پول موجود در صندوق ذخیره ارزی را خرج مراسم عقد و عروسی خواهم کرد.

نامزد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس درباره میزان مهریه خاطرنشان کرد:میزان مهریه به این بستگی دارد که آدم پسرش را می‌خواهد داماد کند یا دخترش را عروس. البته یک وقتی هم هست که آدم می‌خواهد برای خودش قدمی بردارد که در آن صورت بحث کمی پیچیده می‌شود. وی با اشاره به مخارج سنگین خود در ایام تبلیغات انتخاباتی بیان داشت: تمام سعی‌ام را خواهم کرد آخر دوره نمایندگی بدهی‌هایم را صاف کنم!

این کارشناس مسائل سیاسی خطاب به مردم حوزه انتخابیه گفت: در صورت ورود به مجلس، پایتخت ایران را از تهران به چیزآباد منتقل خواهم کرد و اگر در این راه مسئولان همراهی نکنند با سردادن شعارهای تجزیه‌طلبانه اعلام استقلال خواهم کرد و سپس راهی زندان خواهم شد.

 وی هدف خود از ورود به مجلس را سنگ‌اندازی در راه خدمت‌رسانی دانست و افزود: تا آنجا که در توان داشته باشم با نطق‌های دروغ و جنجالی کشور را به سمت آشوب خواهم برد.

وی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در پاسخ به این سوال که در بحران‌ها بیشتر به کدام طرف غش می‌کنید، گفت: بعد از این چند نرخی شدن نان دیگر حتی نمی‌توان نان را به نرخ روز خورد. وی در جواب خبرنگاری که پرسیده بود :«در صورت حمله احتمالی دشمن چه کار خواهید کرد» پاسخ داد: در صورت حمله دشمن از صحن مجلس به متروی بهارستان خواهم رفت و از آنجا به عنوان پناهگاه استفاده خواهم کرد!

وی در پایان بیان داشت: اگر مسئولان، آرای حقیر را با احتساب تورم 70 درصدی، نه حالا بگو 17 درصدی شمارش کنند حتما به بهارستان خواهم رفت والا مجبورم در همان ایستگاه مخبرالدوله پیاده شوم!

کد خبر 49334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز