امسال با شیوع بیماری «کرونا» ایستگاه های «جشن نیکوکاری» دایر نمی شود و مردم می توانند با کمک های نقدی اشان در پویش «عید را به خانه هایشان ببریم» شرکت کنند.

پویش عید را به خانه هایشان ببریم

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: هر سال در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمند به همت کمیته «امداد امام خمینی»(ره) دایر می شد. شهروندان از طریق کمک های نقدی و غیر نقدی مانند اهدای لباس و کفش در این جشن شرکت می کردند. امسال به سبب شیوع ناگهانی ویروس کرونا این جشن برگزار نمی شود.

سید «ابوالفضل پرپنجی»، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «هر سال با مشارکت و همدلی مردم نوع­دوست اقلام مورد نیاز نیازمندان تهیه و به دستشان می رسید. امسال برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی دایر نمی شود.»

او ادامه داد: «در چنین وضعیتی نمی توان مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را فراموش کرد. آنها نیازمند حمایت هستند و باید چون سال های گذشته با تامین مایحتاج عیدانه، بهارشان را دلپذیر و شاد کنیم.»

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که امسال کمک های غیر نقدی جمع آوری نمی شود اما مردم می توانند از طریق اهدای کمک های نقدی در این امر خداپسندانه شرکت کنند، گفت: «برای رفاه بیشتر شهروندان تدابیری اندیشیده شده است تا به صورت آانلاین و بدون اینکه از منزل خارج شوند در جشن نیکوکاری شرکت کنند و شادی فرارسیدن بهار را با نیازمندان تقسیم کنند.»

به گفته او شهروندان از طریق ۴ روش می توانند در جشن نیکوکاری شرکت کنند:

1- از طریق تلفن ثابت و شماره گیری ۷۳۵۵ و ثبت عدد ۱۶.

2- شماره گیری کد دستوری #1*8877*

3- انتقال وجه نقد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸.

4-  ورود به سایت tehran.emdad.ir و انتخاب گزینه می خواهم کمک کنم.

با این روش ها امیدوارم چون سال های گذشته، مردم صحنه های زیبایی از همدلی و مهرورزی را به تصویر بکشند و ما را در کمک و حمایت از نیازمندان یاری کنند.

کد خبر 488977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha