مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از روند تکمیل پروژه بهسازی مسیرهای پیاده‌رو خیابان کریمخان بازدید کرد.

بهسازي پياده‌رو خيابان كريمخان

به گزارش همشهری آنلاین، در بهسازی پیاده‌رو خیابان کریمخان از بتن الیافی و افزودنی‌های پلیمری استفاده شده است. اجرای عملیات بهسازی معابر با این بتن‌ها باعث افزایش مقاومت خمشی و سایشی سطح معبر و دوام بیشتر لایه روسازی می‌شود.

استفاده از بتن‌های خاص مانند بتن‌های خودمتراکم، غلتکی و الیافی در ساخت و سازهای عمرانی پایتخت در احداث و بهسازی معابر تهران توسعه پیدا کرده است.

سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حاشیه این بازدید از پروژه بهسازی مسیرهای پیاده‌رو خیابان کریمخان، از اتمام بخشی از پروژه بهسازی مسیرهای پیاده‌رو خیابان کریمخان خبر داد و گفت: بهسازی مسیرهای پیاده‌رو و احداث مسیر دوچرخه در بخش حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان ماهشهر به اتمام رسیده است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، عملیات اجرایی پروژه بهسازی مسیرهای پیاده‌رو خیابان کریمخان در بخش حدفاصل خیابان ماهشهر تا مترو شهدای هفتم تیر به سرعت ادامه دارد.

فاز نخست پروژه بهسازی مسیر پیاده‌رو خیابان کریمخان که همزمان با ایجاد مسیر دوچرخه در حال انجام است، ضلع جنوبی این معبر حد فاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر را در بر می‌گیرد.

کد خبر 488936
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha