شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست تخصصی «موزه و وقف» با دو محور «طرح محتوایی» و «موزه‌ها و مجموعه‌های وقفی» همزمان با دهه وقف در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

برگزاري موزه و وقف در موزه ملی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، همزمان با دهه وقف و در حاشیه نمایشگاه میراث وقف «نشست تخصصی موزه و وقف» دوشنبه ۱۳ آبان در موزه ملی ایران برگزار می شود.  

این نشست در دو محور و با حضور کارشناسان و موزه‌داران برگزار می‌شود که در «محور نخست درباره موزه و وقف و طرح محتوایی مرتبط به آن» با سخنرانی میر سید احمد محیط طباطبایی - رئیس ایکوم ایران - و رضا دبیری‌نژاد - موزه دار و رئیس موزه ملی ملک - و در محور دوم «موزه‌ها و مجموعه‌های موزه‌ای وقفی» با سخنرانی مهندس نوشاد رکنی - رییس اداره اطلاعات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک - با موضوع وقف نامه حاج حسین آقا ملک، مصطفی ده‌پهلوان - استاد دانشگاه و رئیس موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران و رئیس سابق موزه مقدم - با عنوان موزه وقفی دانشگاهی (موزه مقدم)، کرم میرزایی - موزه دار و رئیس موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی - با معرفی آثار وقفی موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی موزه ملی ایران برگزار می شود.

این نشست توسط موزه ملی ایران با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته ملی ایکوم در ایران و کتابخانه و موزه ملک برگزار نموده است و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 461367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha