سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین : مهدی مهدوی‌کیا بازیکن ایرانی اینتراخت فرانکفورت و کاپیتان تیم ملی ایران از فردا می‌تواند تمرینات سبکش را از سر بگیرد. بعد از مصدومیت وی، پزشک تیم گفت که باید حداقل 5 روز استراحت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدوی‎کیا شب قبل از بازی اینتراخت و هامبورگ به دلیل گرفتگی عضلات کمر، نتوانست در این دیدار حضور یابد. او درباره علت مصدومیتش می‎گوید:‌ «شرایط جوی خیلی بد بود و در مرحله آخر تمرین، زمانی که می‎خواستم از روی موانع بپریم، در هنگام پرش از مانع آخر سر خوردم و مصدوم شدم.

وی افزود: "بدتر از این نمی‌شد! مصدومیت آن هم قبل از بازی مهم با هامبورگ. من این فصل همه جور بد آورده‌ام. نمی‌دانم با این اتفاق باید چطور کنار بیایم. اصلا برایم قابل هضم نیست که روی مانع آخر چنین اتفاقی بیفتد".

انگار خواست خدا بود که مهدی در این بازی به میدان نرود. اینتراخت هفته گذشته تمرینات بدنسازی نسبتا سنگینی را پشت سر گذاشت اما جالب بود که مهدی در جریان این تمرینات آسیب ندید. مهدی ادامه داد: "این اتفاق عجیب است ولی به نتیجه مهمی رسیدم و آن این است که همیشه در تمرین پرش از موانع آسیب می‌بینم! دفعه قبل هم وقتی داشتم از روی موانع می‌پریدم عضله کمرم گرفت. دیگر باید حواسم را بیشتر جمع کنم. "

مهدی از روز چهارشنبه استارت می‌زند و باید برای بازگشت به تمرینات تیمی بیشتر صبر کند. به گفته پزشکان تیم، او 9 روز دیگر می‌تواند تمریناتش را با تیم اینتراخت از سر بگیرد. در این مدت کیا، برای انجام مراحل نهایی درمانش، به چند کیلومتری شهر فرانکفورت خواهد رفت. دکتر آیتی یکی از دوستان مهدی که در نزدیکی‌های فرانکفورت یک مطب دارد و به طب سوزنی مشغول است، این بار هم روی کمر مهدی کار خواهد کرد. دفعه قبل هم مهدی پیش او رفت و خیلی زود توانست تمریناتش را از سر بگیرد، وگرنه باید نزدیک به 20 روز از تمرینات به دور می‎ماند. دکتر آیتی که از پزشکان نسبتا مشهور است، به مهدی قول داده که از این زمان هم زودتر او را برای تمرین کردن آماده کند.

مهدوی‌کیا می‌گوید:‌ "باید به طور منظم پیش او بروم تا دیگر این مشکل برایم پیش نیاید.» مصدومیت کمر، برای مهدی یک درد قدیمی است. او دو سال قبل به دلیل مشکلی که در مهره کمرش داشت، زیر نظر پرفسور نعمتی جراحی کرد. مهدی در این باره حرف جالبی می‎زند: «اگر پیش او جراحی نمی‎کردم احتمالا باید از فوتبال خداحافظی می‌کردم.» مهدی در مورد مصدومیت پی در پی کمرش هم می‌گوید:‌ «بعد از عمل، این مشکلات طبیعی است. همین که الان دارم فوتبال بازی می کنم، خودش نکته مهمی است."

کد خبر 45754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز