همشهری آنلاین: مسابقات تری‌اتلون (سه‌گانه) قهرمانی کشور سال ۱۳۹۸، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یادواره شش هزار شهید استان قم در بوستان جوان این شهر برگزار شد.

مسابقات تري‌اتلون

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تری‌اتلون، این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۰ استان در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) برگزار شد که به علت استقبال خوب هیئت‌ها و تعدد ورزشکاران، رقابت رده جوانان به صورت مجزا استارت زده شد و ورزشکاران امید و بزرگسالان با هم استارت زدند.

در رده جوانان مبین میزبان از آذربایجان شرقی زودتر از سایرین از خط پایان مسابقه گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت. پس از وی آرین قلعه‌نویی از قزوین دوم شد و محمدحسین طیبی از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

علی رضوانی، ورزشکار سمنانی در رده امید بر سکوی نخست قرار گرفت و امین سقایی از چهار محال و بختیاری و سید پارسا محجوب از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بزرگسالان بهزاد نوبری‌پور از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید، سید حسن بایایی از قزوین دوم شد و علی عباس نژاد از کهگیلویه و بویراحمد در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی و در رده بزرگسالان تیم‌های کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده امید چهار محال و بختیاری قهرمان شد و تیم‌های خراسان جنوبی و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی جوانان هم  تیم‌های آذربایجان شرقی، اصفهان و چهار محال و بختیاری صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

هم چنین در این مسابقات رده‌بندی رقابت دانشجویان حاضر نیز انجام گرفت که در این دسته امین سقایی از چهار محال و بختیاری، بهزاد نوبری‌پور از آذربایجان شرقی و علی عباس‌نژاد از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند.

کد خبر 456521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha