یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: درپی به شهادت رسیدن ده ها فلسطینی براثر حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه ،یکشنبه 12 اسفند در فلسطین اشغالی عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر در دور جدید حملات صهیونیست‌ها که از چهار روز پیش آغاز شده است 90 فلسطینی شهید و بیش از 250 تن زخمی شدند.

در این حال صلیب سرخ جهانی اعلام کرد، نظامیان اسرائیلی با هدف قرار دادن خودروهای امدادی اجازه نمی‌دهند زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شوند.

همزمان با حملات هوایی، یگان‌های زمینی صهیونیست‌ها نیز با پشتیبانی ده‌ها دستگاه تانگ و بالگرد، مناطق مسکونی شمال غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

شبکه اسکای نیوز اعلام کرد اسرائیل برای ادامه حملات خود به غزه، دو هزار نیرو جدید به این منطقه اعزام کرده است.

 در این حال سازمان کنفرانس اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از سازمان ملل خواست برای جلوگیری از تجاوزات، اقدام کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم با محکوم کردن تهاجم وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه، اقدام فوری سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی را برای توقف این جنایات خواستارشد.

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، نیز گفت: اگر هولوکاستی وجود داشته باشد همین جنایات اسرائیل در غزه است.

این در حالی است که معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه آشکارا اعلام کرد، اسراییل آماده است برای تامین امنیت خود، کوره‌های آدم‌سوزی برای سرکوب فلسطینیان براه بیاندازد.

کد خبر 45584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز