کریم اعظمی: «بازی استقلال مقابل سایپا را ندیدم.» این جمله ناصر حجازی که روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت،شدت اعتراض او نسبت به اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد را نمایش داد و با این شرایط جدایی زودهنگام او از جمع آبی‌ها، اتفاق دور از ذهنی به نظر نمی‌رسد.

 از روز اول این تصمیم حجازی بود که برای نزدیک نشدن امیر قلعه‌نویی به استقلال، دست روی فیروز کریمی بگذارد. حجازی و کریمی در روزهای ابتدایی به طور مداوم در حمایت از یکدیگر مصاحبه می‌کردند.

حجازی می‌گفت کاملاً از کریمی حمایت می‌کند و سرمربی استقلال هم از تشکیل یک زوج رویایی در استقلال خبر می‌داد. مرور زمان اما شرایط را تغییر داد تا اختلافات پنهانی این دو نفر آغاز شود، این در شرایطی بود که حجازی اعتقاد داشت باید بیشتر به او زمان می‌دادند و حتی آمدن کریمی هم مطابق با خواسته‌های درونی‌اش نبود.

اختلاف حجازی و کریمی زمانی جدی‌تر شد که این تیم با آمدن مربی جدید هم نتایج فوق‌العاده‌ای نگرفت و اطرافیان مدیر فنی استقلال این طرز فکر را در ذهن حجازی به وجود آوردند که فتح‌الله‌زاده در کنار گذاشتن او تصمیم عجولانه‌ای گرفته است. حجازی در نامه‌اش به فتح‌الله‌زاده که تلویحاً حکم استعفا را داشت از دوست صمیمی‌اش به خاطر فرصت ندادن به او گلایه کرد و حتی در مصاحبه‌ای کنایه‌آمیز گفت: «به جای 11 هفته باید 3 هفته به من فرصت می‌دادند.»

در این شرایط سکوت رسانه‌ای فیروز کریمی در مورد نامه حجازی همچنان ادامه دارد. اکنون این گمانه قوت گرفته که ماندن یا رفتن حجازی از استقلال فرق چندانی برای مدیریت این تیم ندارد. او با گفتن این جمله که کسی حق ندارد بازیکنان را بی‌تعصب خطاب کند و یا اخراج پیروز قربانی نشان داد که رابطه خوبی با حجازی ندارد و حالا اختلافات این دو بیشتر شده است.

 ائتلاف با قلعه‌نویی

 امیر قلعه‌نویی که همچنان امیدوار است تا به تیم‌ملی برسد، در مصاحبه‌ای باز هم از حجازی حمایت کرد و گفت: «من می‌روم به تیم‌ملی و ناصرخان هم به مس کرمان می‌آید.» حجازی هم طی این مدت قلعه‌نویی را بهترین گزینه برای تیم‌ملی دانسته و با این اتفاقات دیگر نمی‌توان ائتلاف امیر و ناصر را در حد یک شایعه قلمداد کرد. هر چند بخش اول این ائتلاف فقط یک بازی رسانه‌ای بوده و چندان نمی‌توان به بخش دوم آن اطمینان داشت.

ناراحتی حجازی از جو فعلی باشگاه استقلال زمانی نمایان شد که او در مصاحبه‌ای گفت: «بازی استقلال و سایپا را ندیدم، چراکه مشغله کاری داشتم.»حجازی از تصمیمات فتح‌الله‌زاده در تغییر کادرفنی گله‌مند است و اعتقاد دارد که اکثر اعضای هیأت‌مدیره از همان اول با او مخالف بودند. به نظر می‌رسد که اختلافات حجازی و کریمی هم وارد فاز تازه‌ای شده است و مدیرفنی استقلال هفته گذشته با نوشتن نامه‌ای در 11 بند اعتراض خود را به فتح‌الله‌زاده اعلام کرد. البته حجازی بی‌میل نیست که رسانه‌ها روی این نامه مانور کنند و آن را به دلخوری از فیروز کریمی هم نسبت بدهند.

احتمال استعفای حجازی

 فتح‌الله‌زاده در آخرین مصاحبه‌اش گفته نامه حجازی به دستش نرسیده است و حجازی هم چند روز پیش گفت که استعفایش به واکنش فتح‌الله‌زاده بستگی دارد. حجازی در این شرایط معادلات را به هم ریخته می‌داند و شایعه استعفایش بیش از گذشته شنیده می‌شود، اتفاقی که فیروز کریمی به طور حتم از آن استقبال می‌کند. البته حجازی در گفت‌وگویی فعلاً ترجیح داده که جدایی‌اش از استقلال را تکذیب کند، او می‌گوید: «این مسائل صحت ندارد و این روزها فقط مشغله کاری دارم. بازی استقلال را هم ندیدم و نمی‌توانم در مورد این مسابقه اظهارنظر کنم.»

حاجیلو: حجازی برمی‌گردد

 ناصر حجازی این روزها در انتظار پاسخ نامه‌اش از سوی فتح‌الله‌زاده است و احتمال دارد که آنها طی روزهای آینده جلسه‌ای با هم داشته باشند. به نظر نمی‌رسد حتی نوشتن این نامه شرایط را برای حجازی عوض کند، چون فیروز کریمی هفته‌هاست که سرمربی استقلال شده و در این تیم همه‌کاره است. با این شرایط احتمال استعفای حجازی زیاد است ولی اصغر حاجیلو از بازگشت حجازی خبر می‌دهد. او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد، ناصرخان به زودی برمی‌گردد.»

کد خبر 45181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز