مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
۰ نفر

 دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساخت بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی این کلان‌شهر که با همکاری استانداری البرز و وزارت راه در حال انجام است، ترافیک سنگین موجود در معابر کرج را به حداقل می‌رساند.

امیرحسام عباسی

به گزارش همشهری، «امیرحسام عباسی» افزود: اکنون کرج به علت جمعیت زیاد و نداشتن زیرساخت‌های لازم بار ترافیکی سنگینی را حمل می‌کند که مدیریت شهری برای کاهش این معضل اقدامات عمرانی را پیش‌بینی و اجرا کرده است.  وی اضافه کرد: طرح ساخت بزرگراه شمالی و جنوبی کلان‌شهر کرج از جمله طرح‌های مهم و بزرگ کلان‌شهر کرج محسوب می‌شود که سهولت دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر را موجب می‌شود.

 این مسئول ادامه داد: تخصیص اعتبارات دولتی و جاری کردن سرمایه‌های کافی از سوی دولت برای ساخت بزرگراه شمالی و جنوبی کلان‌شهر امری ضروری است که این امر با رایزنی‌های اعضای شورای شهر و شهرداری کرج به نتیجه مطلوب رسیده است. این عضو شورا با اشاره به تقاطعات غیرهمسطح ساخته‌شده در شهر یادآور شد: از آغاز شورای چهارم طبق تمهیدات اندیشیده‌شده از سوی پارلمان شهری ساخت تعدادی از تقاطعات غیرهمسطح در نقاط مختلف شهر مصوب و اجرایی شده که توانسته است بخشی از نیازهای ترافیکی شهر را مرتفع کند و اکنون بخشی دیگر از این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

عباسی ساخت تقاطع غیرهمسطح سوم خرداد، پل حافظ، شهید کچویی، شهدای غواص و پل ظفر را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: پروژه تقاطع مهرویلا، حصارک، میدان سپاه، حامی و سرداران نیز از دیگر پروژه‌های کلان و تاثیرگذار در شهر است که در دست اجراست.  دبیر شورای شهر کرج به مشکلات پیش‌رو در ساخت پل مهرویلا اشاره کرد و افزود: اجرای پل مذکور به علت معارض‌هایی که با پردیس کشاورزی وجود داشت با تاخیر آغاز شد و این پروژه در دست اجراست که مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت و راه‌اندازی آن پیش‌بینی شده است و اتمام این پروژه موجب تسهیل ترافیک در ورودی و خروجی‌های شهر خواهد شد.

کد خبر 445321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha