مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از آخر خرداد و اوایل تیر عبور و مرور در پل گیشا مسدود می‌شود و جمع‌آوری آن ۴۵ روز تا دوماه طول خواهد کشید.

پل گيشا

صفا صبوری دیلمی اظهار کرد: پل گیشا در سال ۱۳۶۰ ساخته شد اما با توجه به این‌که مقاومت لازم را در مقابل زلزله و بارهای لرزه‌ای ندارد، بحث مقاوم‌سازی آن بی‌معنی است و بایستی جمع‌آوری شود.

او گفت: ساخت زیرگذر پل گیشا به جای مقاوم‌سازی آن از چند سال گذشته آغاز شد اما به خاطر شرایطی متوقف بوده و چند ماه است با تامین اعتبار، کار ساخت زیرگذر آغاز شده است.

به گزارش شهرنوشت، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم جمع آوری پل گیشا در مدت حداکثر دو ماه به پایان برسد و ساخت زیرگذر با جدیت آغاز شود.

او گفت : زیرگذر شامل سه محور عبوری خواهد بود و تلاش ۲۴ ساعته ما بر این است تا در اسفند ماه ساخت آن به پایان برسد.

صبوری تصریح کرد: پل گیشا بعد از جمع‌آوری از رده خارج نمی‌شود بلکه با طراحی جدیدی برای پل عابر پیاده ساماندهی می‌شود که به صورت ویژه طراحی و بعد از پایان کار در تقاطع چمران - جلال آل احمد نصب خواهد شد.

او افزود: هزینه تقریبی ساخت پل ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی در پایان کار قیمت تمام شده اعلام خواهد شد.

کد خبر 444471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha