همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه از رهبران فداکار حزب الله را به ایشان و جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و مردم لبنان تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام به این شرح است:


بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم
برادر عزیز جناب حجت الاسلام آقای سیدحسن نصرالله

شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه برای خود او که سراپا عشق و شور جهاد فی سبیل الله بود فوزی عظیم و سرانجامی سعادتبار است و برای ملت لبنان که چنین مردان بزرگی را پرورده و به عرصه ی آزادیخواهی و مبارزه با ستم، تقدیم کرده، مایه  سرافرازی و سربلندی است.

فقدان این مرد آزاده فداکار و برجسته، اگر چه برای همه انسان‌های شریف و همه آنان که او را می شناختند به‌ویژه برای والدین و همسر و فرزندان عزیز و دیگر کسان و یارانش دردناک است، ولی زندگی و مرگ انسان‌هایی مانند او، حماسه‌ای است که ملت‌ها را بیدار می‌کند و به جوانان الگو می‌دهد و افق‌های روشن و راه رسیدن به آن را برای همه ترسیم می‌نماید.

صهیونیست‌های خون‌خوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون عماد مغنیه صدها عماد مغنیه می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دو چندان می‌کند.

مردانی چون این شهید بزرگوار زندگی و آسایش و بهره‌مندی‌های مادی خود را در راه دفاع از مظلوم و مبـارزه با ظلم و استکبار فــدا کردند. و این ارزش والائی است که همه وجدان‌های انسانی در برابر آن سر تعظیـم فـرود می‌آورند. رضـوان خدا بر او و بر همه مجاهدان راه حق باد.

من این شهـادت بزرگ را به شخص شمـا و به خـانواده گرامی‌اش و به جوانان سرافراز حزب‌الله و مقاومت و به همه ملت لبنان تبریک و تسلیت می‌گویم.

والسلام علیه و علیکم ورحمةالله
سیدعلی خامنه‌ای
25/بهمن/1386

کد خبر 44264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز