گروه سیاسی: مهدی کروبی از اینکه فضای کار شورای نگهبان هم اکنون بسیار روشن است و رسیدگی به صلاحیت‌ها در مرحله خوبی قرار دارد، اظهار خشنودی کرد.

وی گفت: بعد از مرحله تعیین صلاحیت‌ها و خاتمه یافتن این کار به‌طور مبسوط از همه کسانی که در این زمینه زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر خواهم کرد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار خود با احمد جنتی در منزل دبیر شورای نگهبان، این دیدار را مثبت و امیدوارکننده توصیف کرد.

وی که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، با تأکید بر این که مذاکره‌ام درباره اشخاص با دبیرشورای نگهبان تنها مختص نامزدهای اصلاح طلب نبود وبا بیان این که اقدامات خوبی تاکنون در زمینه تأیید صلاحیت نامزدها از سوی شورای نگهبان صورت گرفته است افزود: امیدواریم حرکت‌های بهتر و بیشتری در آینده در این زمینه انجام شود.

نشست خبری ائتلاف دوم‌خردادی

تازه ترین مواضع و برنامه‌های ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در چهارمین نشست خبری این ستاد که شنبه برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

به گزارش همشهری، عبدالله ناصری سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان دراین نشست خبری به تشریح آخرین مواضع، برنامه‌ها و نتایج بررسی‌های انتخاباتی در این ستاد خواهد پرداخت.

نشست بی‌نتیجه

به گزارش خبرنگارهمشهری، نشست سه‌شنبه شب گروه 6+5 جبهه متحد اصولگرایان که قرار بود به منظور تعیین فهرست نهایی تشکیل شود، بدون دستیابی به نتیجه یا جمع‌بندی خاصی به کار خود پایان داد.

همچنین قرار بود در این نشست جایگزین علی لاریجانی در فهرست تهران مشخص شود که ظاهرا در این خصوص نیز نتیجه خاصی حاصل نشده است.

13 نامزد خبرگان

اسامی 13 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.

به گزارش فارس، این اسامی که از سوی شورای نگهبان برای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، ایلام و قزوین تأیید شده به این شرح است:

استان تهران:
سید محمد علی امین، محمد رضا توسلی، محمد سجادی عطاآبادی، محمد رضا مهدوی کنی، میرفخرالدین موسوی ننه کران و سید احمد موسوی وادقانی؛

استان آذربایجان شرقی:
جواد حاجی‌زاده کلجاهی و محمد صادق علم الهدی؛

استان ایلام:
سید مجتبی طاهری، محسن فقیهی سرشکی و الله وردی مقدسی فرد

استان قزوین:
علی اسلامی و علی شیخ محمدی.

کد خبر 44240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز