همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضاییه گفت: نجفی شهردار سابق تهران با مراجعه به آگاهی، خود را معرفی و به قتل همسرش اقرار کرده است.

غلامحسین اسماعیلی

ایرنا نوشت: غلامحسین اسماعیلی درباره بازداشت محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران اظهار داشت: طبق گزارش بازپرس پرونده نجفی خود را معرفی کرده و به قتل همسرش اقرار کرده است.

وی با بیان اینکه نجفی علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و درباره اینکه آیا او مجوز نگهداری و حمل اسلحه را داشته است یا نه، گفت: نجفی اکنون در بازداشت است و تحقیقات روی این پرونده باید کامل شود تا ببینیم چه کرده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این پرسش که شهردار سابق اعلام کرده بود همسرش را دوست دارد و علنی اعلام می‌کرد پس چگونه ممکن است او را به قتل رسانده باشد، گفت: شما می‌بینید که آن حرف آن روزش است و این هم عمل این روزش.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز از اعتراف نجفی شهردار سابق تهران خبر داد و گفت که وی اکنون بازداشت است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز خانمی در منزل خود در سعادت آباد با ضرب دو گلوله به قتل رسید که با تحقیقات انجام شده مشخص شد وی میترا استاد (نجفی) همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران است.

کد خبر 442046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha