دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بهنام صفوی، خواننده جوان و سرشناس موسیقی پاپ ایران روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در ۳۶ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و در بیمارستانی در اصفهان از دنیا رفت.

بهنام صفوي

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های مرحوم صفوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر درگذشت او را چنین منتشر کرد: «پسر مودب موسیقی ایران و خالق آلبوم‌های «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دقایقی پیش در نهایت آرامش در اصفهان برای همیشه آرام گرفت.»

زنده‌یاد صفوی تابستان ۶۲ در شیراز به دنیا آمد و کار موسیقی را از همان دوران نوجوانی آغاز کرد. نخستین آلبوم رسمی او «عشق من باش» بود که سال ۸۸ منتشر شد و صفوی علاوه بر انتشار سه آلبوم دیگر، بیش از ۲۰ تک‌آهنگ به بازار ارائه داد و برای بسیاری از دوستان و همکارانش کار تنظیم و آهنگسازی کرد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ سال ۹۲ یک عمل سخت جراحی مغز را پشت سر گذشت و چهارمین و آخرین آلبوم خود یعنی «معجزه» را در دوران نقاهت پس از بیماری به بازار فرستاد. حضور در برنامه‌های تلویزیونی «خندوانه» و «دورهمی» و اجرای کنسرت‌های فراوان در سال‌های اخیر امید به بهبودی صفوی را در دل هوادارانش زنده کرده بود.

کد خبر 440198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha