همشهری آنلاین: به مناسبت گرامیداشت 22بهمن، به بیش از 715 هزار نفر از ثبت نام کنندگان سیم کارت های همراه ‌صرفنظر از تعداد سیم کارتهای ثبت نامی، یک عدد سیم کارت تحویل می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، روابط عمومی و بین الملل شرکت ارتباطات سیار ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در این واگذاری ویژه و خارج از نوبت، تعداد 696 هزار و 553 عدد سیم کارت اعتباری متقاضیان در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس،‌اذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، قم، کرمان، یزد، مازندران، گلستان، اردبیل، سمنان، قزوین، زنجان، هرمزگان، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری، تحویل می شود.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین در این مرحله، تعداد 18 هزار و 718 عدد سیم کارت دائمی نیز در کلیه استان های کشور، اماده توزیع می باشد.

اطلاعیه مذکور اضافه کرده است: با توجه به ظرفیت های استان تهران، در این واگذاری فوق العاده، تعداد 119 هزار و 424 عدد سیم کارت، شامل یک عدد سیم کارت برای هر یک از متقاضیانی که تا تاریخ 86/9/30 ثبت نام کرده اند، از روز چهارشنبه 24 بهمن ماه 86، در دفاتر ثبت نامی آماده تحویل است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: تاریخ و نحوه واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل واگذاری در هر استان، از طریق شرکت مخابرات همان استان، اعلام می‌شود.

کد خبر 43998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز