همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی جدید که فردا، ۱۴ اردیبهشت از شمال غرب و غرب کشور وارد می شود، خبر داد. وی از افزایش دمای تهران به ۳۰ درجه سانتیگراد خبر داد

باران

فریبا گودرزی در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز، ۱۳ اردیبهشت، شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس و استان‌های لرستان، مرکزی، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق را دارند.

به گفته وی، روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران و رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، غرب و مرکز کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر پیش‌بینی می شود.
گودرزی خاطر نشان کرد : روز شنبه بارش‌های محدودی نیز در شمال شرق کشور، شرق دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز پیش‌بینی می‌شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان شدت بیشتری خواهد داشت.
گودرزی اضافه کرد: روزهای شنبه و یکشنبه کاهش محدود دما در سواحل شمالی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان تهران را برای امروز کمی ابری و بعداز ظهر با افزایش ابر و گاهی با وزش باد پیش بینی کرد؛ کمینه دمای هوای تهران امروز ۱۸و بیشینه دمای هوا ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر ذکر کرد.
این کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: روند افزایشی دما برای تهران همچنان ادامه دارد و روز شنبه به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و این راهم اضافه کرد، روند افزایشی دما در غالب مناطق کشور تا روز شنبه (فردا) ادامه دارد.

کد خبر 439107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha