چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: طبق پیش‌بینی این سازمان، فردا پنج‌شنبه دو سامانه بارشی فعال از شمال غرب و جنوب وارد کشور می‌شود که ابتدا شمال غرب، غرب، جنوب شرق و شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باران

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز چهارشنبه گفت: امروز برای بخش‌هایی از شمال شرق و شرق بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده و بعد از ظهر برای بخش‌هایی از شمال غرب، جنوب شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت امشب در جنوب شرق و بیشتر استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش بادهای شدید انتظار داریم.

وی با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به کشور گفت: جمعه فعالیت این سامانه بر روی نیمه غربی و نوار جنوبی تقویت می‌شود اما سایر مناطق بارش‌های پراکنده خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به ویژه در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و نوار جنوبی بارش‌ها تقویت می‌شود، یکشنبه انتظار داریم تمرکز بارش‌ها بر روی نیمه شرقی کشور باشد.

به گفته وی آب‌های جنوبی کشور امروز و فردا مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

باران بهاری در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش ملایم باد خواهد داشت اما جمعه شب و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش باران‌های بهاری در تهران پیش‌بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۲ بود و بیشینه دمای امروز آن به ۲۲ درجه می‌رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای صفر و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 436835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha