همشهری آنلاین: ورزش آمریکا و دنیا با انتشار خبر خودکشی و مرگ برنده سه طلای رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در بهت و حیرت فرورفت.

كلي كاتلين قهرمان دوچرخه سواري آمريكا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، کلی کاتلین علاوه بر ورزش قهرمانی دستی هم در نوازندگی ویلن و دیگر هنرها داشت. او در سه سال اخیر با تیم دوچرخه‌سواری تعقیبی زنان آمریکا سه بار قهرمان جهان شده و مدال نقره المپیک ریو را به گردن آویخته بود. کاتلین را از بهترین و مستعدترین ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری می‌دانستند که در ۲۳ سالگی به زندگی خود پایان داد و از دنیا رفت.

این ورزشکار جوان در بخش تعقیبی انفرادی هم دو مدال برنز قهرمانی جهان در کارنامه داشت. مارک کاتلین، پدر کلی خبر خودکشی و مرگ او را تایید کرد. عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری آمریکا دانشجوی رشته مهندسی محاسباتی و ریاضی در دانشگاه معتبر استنفورد بود و پیش‌تر در رشته‌های ریاضی و چینی درس خوانده بود.

کاتلین ماه گذشته در نشریه و سایت تخصصی دوچرخه‌سواری آمریکا درباره تلاش برای برقرار کردن تعادل میان فعالیت‌های ورزشی و دانشگاهی خود نوشته بود. در بخشی از یادداشت او چنین آمده بود: «واقعیت این است که بسیاری از وقت‌ها نمی‌توانم به همه کارهایم برسم.»

کد خبر 434367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha