همشهری آنلاین: کنفرانس بین‌المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در روزهای ۳۰ و ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ در لس‌آنجلس- ایالات متحده برگزار خواهد شد.

فرهنگ اسلامي

بیستمین همایش بین‌المللی اسلام و فرهنگ اسلامی با هدف جمع‌آوری دانشمندان برجسته علمی، محققان و پژوهشگران جهت تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد اسلام و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

این همایش درصدد است با ارائه پلتفرم میان رشته‌ای برای محققان و متخصصان، تازه‌ترین نوآوری‌ها، نگرانی‌ها، چالش‌های عملیاتی و راه‌حل‌های پذیرفته شده در زمینه اسلام و فرهنگ اسلامی را به اشتراک بگذارد.

محور کلی موضوعات شامل الهیات اسلامی، باورهای اسلامی، اصول اسلامی، متن و قوانین اسلامی، زندگی اجتماعی اسلامی، فرهنگ و جامعه اسلامی، حکومت اسلامی، تمدن اسلامی، سیستم اقتصادی اسلامی، مطالعات بین فرهنگی اسلامی، مطالعات حقوقی اسلامی، همکاری اسلامی و سیاست‌گزاری عمومی اسلامی است.

بر این اساس از علاقمندان دعوت می‌شود با ارائه مقالات خود به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۲۰/۱۰/los-angeles/ICIIC?step=۲ در این همایش مشارکت داشته باشند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۴ مارس ۲۰۱۹ است.جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۲۰/۱۰/los-angeles/ICIIC مراجعه گردد.

کد خبر 433869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha