همشهری آنلاین: بایرن مونیخ سرسختانه در تعقیب بوروسیا دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا است. بایرن با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آگسبورگ جای خود در رده دوم جدول را تثبیت کرد. هوفن‌هایم، لایپزیگ و ولفسبورگ از جمله تیم‌های موفق هفته ۲۲ بودند.

بايرن مونيخ

آگسبورگ ۲ − بایرن مونیخ ۳

رقابت‌های هفته ۲۲ بوندس‌لیگا جمعه ‌شب (۱۵ فوریه/ 26 بهمن) با دیدار آگسبورگ و بایرن مونیخ آغاز شد. سرخ‌پوش‌های بایرن با پیروزی ۳ بر ۲ بر میزبان توانستند جای خود در رده‌ دوم جدول را تثبت کنند و سرسختی خود در تعقیب بوروسیا دورتموند را به نمایش بگذارند. بایرن از هر لحاظ از حریف خود برتر بود، به ویژه از لحاظ شمار حملات.

کینگزلی کومان با زدن دو گل از سه گل بایرن مونیخ سهم مهمی در این پیروزی داشت. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و رویای دفاع از عنوان قهرمانی را همچنان در سر می‌پروراند.

اشتوتگارت یک − آر. بی. لایپزیگ ۳

بحران تیم اشتوتگارت همچنان ادامه دارد. این تیم بعد از ظهر شنبه علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی با نتیجه ۳ بر یک از آر. بی. لایپزیگ شکست خورد. لایپزیگ که در فصل جاری خوش درخشیده، در این مصاف به ‌مراتب خطرآفرین‌تر بود و کارآیی خوبی در استفاده از موقعیت‌های خود نشان داد.  یوسف پاولسن، مهاجم دانمارکی لایپزیگ با زدن دو گل از سه گل تیمش‌ یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

لایپزیگ با این موفقیت و کسب سه امتیاز توانست جای خود در رتبه چهارم جدول را تثبیت کند. اشتوتگارت در رده شانزدهم جدول جای دارد و در صورت ادامه بحرانش با خطر سقوط به لیگ دسته دوم روبرو خواهد بود.

ولفسبورگ ۳ − صفر

ولفسبورگ نیز از برندگان هفته ۲۲ بود و توانست با پیروزی ۳ بر صفر بر مهمانش، ماینتس جای خود در رده‌های بالای جدول را محکم کند. گرگ‌های ولفسبورگ بازی چندان فوق‌العاده‌ای از خود نشان ندادند و پیروزی خود را بیشتر مدیون اشتباهات و ضعف حریف بودند.

هوفن‌هایم ۳ − هانوفر صفر

هوفن‌هایم با نمایشی مقتدرانه موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان خود، هانوفر بگذرد و شانس راه‌یابی به رقابت‌های اروپایی در فصل آتی را حفظ کند. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم از هر لحاظ بر حریف خود برتری داشتند و اگر بهتر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند، می‌توانستند حتی با گل‌های بیشتر بازی را به پایان ببرند.

شالکه صفر − فرایبورگ صفر

آبی‌پوش‌های شالکه که هفته آینده در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا میزبان منچستر سیتی خواهند بود، این هفته در خانه خود رویاروی فرایبورگ قرار گرفتند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. فرایبورگ و شالکه در حال حاضر به ترتیب در رتبه‌های ۱۳ و ۱۴ جدول جای دارند.

دیدارهای یکشنبه و دوشنبه

در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ فوریه/ 28 و 29 بهمن) سه دیدار باقیمانده هفته ۲۲ بوندس‌لیگا برگزار ‌شد. روز یکشنبه آینتراخت فرانکفورت و بوروسیا مونشن‌گلاباخ در دوئل حساس این هفته به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.  بایر لورکوزن نیز میزبان فورتونا دوسلدورف بود که توانست میهمانش را با دو گل به خانه بفرستد و پایان‌بخش رقابت‌های هفته ۲۲ مصاف نورنبرگ و بوروسیا دورتموند بود که این بازی هم با تساوی بدون گل پایان یافت.

کد خبر 432188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha