همشهری آنلاین: پاتریشیا بایرن که از پنجشنبه گذشته در حوالی پارکی ملی در جنوب غربی استرالیا گم شده بود، پس از سه روز زنده و در حال پیاده‌روی کنار جاده پیدا شد.

پيرزن 84 ساله استراليايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، خانواده این پیرزن ۸۴ ساله استرالیایی پس از پیدا شدن او اعلام کردند از یافتن مادربزرگ خود حسی شبیه برنده شدن در لاتاری دارند. خانم بایرن روز یکشنبه ناگهان از میان بوته‌های پارک ملی استرلینگ رینج ظاهر شد و به مسیر خود در کنار جاده ادامه داد. او با اینکه به شدت ضعیف شده بود، دست از راه رفتن برنداشت و نیروهای امداد و پلیس استرالیا را شگفتزده کرد.

پیرزن سختکوش استرالیایی در دوران ۷۲ ساعت ناپدید شدن آب و غذا همراه نداشت و روز جمعه ناچار بود دمای ۳۷ درجه‌ای هوای جنگلی را هم تحمل کند. جان بایرن، پسر پیرزن گمشده گفته است مادرش برای زنده ماندن از آب برکه‌ها و آبگیرها نوشیده و البته مشتاق است روایت او را از دوام آوردن در شرایط سخت بشنود. نوه این پیرزن هم معتقد است تمام اعضای خانواده انتظار شنیدن بدترین خبرها را داشتند.

خانم بایرن چهار کیلومتر دورتر از جایی پیدا شد که آخرین بار دیده شده بود. هر چند نیروهای پلیس ابتدا باور نمی‌کردند کسی که کنار جاده در حال راه رفتن است، همان باشد که همه دنبالش می‌گردند. بیش از ۴۰ نیروی امدادی داوطلب، ماموران پلیس، نیروهای پارک ملی و سگ‌های جستجوگر از روز پنجشنبه وجب به وجب منطقه را زیر و رو کردند اما نشانی از زن گمشده نیافتند. تا اینکه پاتریشیا بایرن روز یکشنبه با پای خودش مقابل دیدگان امدادگران آمد.

کد خبر 425656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha