همشهری آنلاین: آرمین هادی‌پور، تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برابر «تای هون کیم» کره‌ای با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و بر سکوی سوم ایستاد.

هادي‌پور- آرمين

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه (۲۱ آذر) با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز شد و روز یکشنبه (۲۵ آذر) به پایان می‌رسد.

آرمین که پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند را مقتدرانه شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف «جون جانگ» از کره جنوبی، نایب قهرمان دوره قبل گرند اسلم، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و دارنده دو طلا و یک برنز گرندپری ۲۰۱۸ رفت و ۲ بر ۰ نتیجه را واگذار کرد.

آرمین برای کسب مدال برنز با «تای هون کیم» از کره جنوبی، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۸، قهرمان جهان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۵ و... و. مبارزه کرد که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و نشان ارزشمند برنز را بر گردن آویخت.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار برای مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

کد خبر 425536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha