همشهری آنلاین: شمار زیادی از دانشجویان، دانش‌آموزان و بسیجیان، پنج‌شنبه چهارم بهمن با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران به اعمال وحشیانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعتراض کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر تجمع کنندگان که شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سازشگر سر می‌دادند از کشورهای اسلامی خواستند به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

تجمع‌کنندگان دست نوشته‌هایی مبنی بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش و تصاویری از شهدای فلسطینی که درعملیات‌های شهادت‌طلبانه به شهادت رسیده بودند همراه داشتند.

سخنگوی ستاد پاسداشت نهضت جهانی شهدای اسلامی در این مراسم با بیان این‌که اسرائیل زاده سازمان ملل است گفت: سکوت دنیا در برابر جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی به‌ویژه نوار غزه بسیار تعجب برانگیز است و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر با سکوت خود راه را برای کشتار هر چه بیشتر انسانها در اراضی فلسطین هموار کرده‌اند.

محمد علی صمدی گفت: شهادت مردم مظلوم و آواره فلسطین در نهایت به احقاق حقوق تضییع شده آنان خواهد انجامید و برای امریکا و اسرائیل جز شکست راهی وجود ندارد.

در ادامه این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس خوانده شد که در آن آمده است: وحشی‌گری رژیم صهیونیست به جایی رسیده است که حتی صدای سران وابسته به استکبار ، کشورهای غربی و ملل متحد هم درآمده است.

در این بیانیه با تاکید بر ادامه مقاومت و انتفاضه فلسطین آمده است: استکبارجهانی سالهاست مواجهه با مسلمانان و آزار و اذیت آنان را با بهانه‌های واهی هدف اصلی خود قرار داده است.

کد خبر 42549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز