همشهری آنلاین: ثریا آقایی در بخش انفرادی برنز گرفت و در بخش دو نفره نیز به همراه هم‌تیمی خود از میانمار به مقام سوم دست یافت.

ثريا آقايي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی بانوان مسابقات بین‌المللی بدمینتون نپال با نتیجه ۲ بر ۰ و با امتیازهای ۲۱ _ ۱۷ و ۲۱ _ ۱۵ از ” تت تار توزار ” از کشور میانمار شکست خورد و از راه‌یابی به فینال بازماند و به مقام سوم مشترک رسید و مدال برنز را به دست آورد.

همچنین در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دو نفره بانوان، تیم دونفره ایران و میانمار (ثریا آقایی و تت تار توزار) با شکست برابر تیم دونفره سریلانکا از راه‌یابی به فینال بازمانده و به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این دیدار تیم دونفره ایران و میانمار در مصاف با تیم دونفره بنگلادش بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ و امتیازهای ۲۱ _ ۱۵ ، ۱۹ _ ۲۱ و ۲۲ _ ۲۰ واگذار کرد و از راهیابی به فینال رقابتهای دو نفره بانوان بازماند .

مسابقات بین المللی بدمینتون نپال با شرکت ۳۰ کشور در روزهای ۱۳ لغایت ۱۷ آذر ماه جاری در این کشور برگزار می‌شود و ثریا آقایی و امیر جباری، دو ملی‌پوش بدمینتون کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 424801

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha