مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت آبفای منطقه سه تهران از رفع کامل حادثه ترکیدگی لوله و وصل آب مشترکان در منطقه توحید خبرداد.

ترکیدگی لوله آب میدان توحید

فرید ظهیری در گفتگوی با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه هم اکنون مشکلی در وضع آب مشترکان منطقه حادثه دیده وجود ندارد افزود: با کمک شهرداری تهران، ‌ راهنمایی و رانندگی و ماموران امداد و تعمیرات آبفای استان تهران تعمیرات لوله آب ساعت ۳.۵ شب گذشته به پایان رسید و منطقه از آب شرب برخوردار شد.

وی گفت: ساعت ۴.۵ صبح نیز گودال ایجاد شده در منطقه پرشد و هم اکنون در انتظار ماموران شهرداری برای آسفالت کردن منطقه آسیب دیده هستیم.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ هم گفت: پس از حضور کلیه عوامل اجرایی دستگاه های متعدد عملیات مهار و بهبود محل وقوع حادثه آغاز و ترافیک به وجود آمده کنترل شد.

کشت پور با بیان اینکه هنوز علت ترکیدگی لوله اصلی آب شهر تهران واقع در میدان توحید مشخص نشده است افزود: محدوده کارگاهی در اطراف محل حادثه به شعاع ۱۰ متر تشکیل و پس از حفر محدوده مذکور توسط بیل مکانیکی، محل اصلی حادثه شناسایی شد.  

 شهردار منطقه ۲ افزود : پس از پاکسازی محل عبور خوردروها، لاین های عبور در محور شمال به جنوب چمران حد فاصل میدان توحید تا خیابان آزادی پاکسازی شد و در حال حاضر خطوط BRT، مترو و تونل توحید و محورهای چچ در حال فعالیت هستند. وی در پایان افزود: ایمن سازی محل وقوع حادثه انجام شده و عملیات بهبود سازی و ترمیم محل وقوع پس از کارشناسی های لازم صورت می پذیرد.

کد خبر 424672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha