همشهری آنلاین: معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر شد که در این حادثه ۲ تن شهید شدند.

جزئیات انفجار بمب در چابهار

محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان در گفتوگو با فارس اظهار داشت: پس از شنیدن صدای انفجار بمب در یکی از خیابان های چابهار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود و سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شد.

انتقال مجروحان به بیمارستان امام علی(ع) 

بامری،‌ سرپرست فرمانداری چابهار از شهادت و مجروح شدن چند نفر از هموطنان در این حادثه خبر داد و گفت: منطقه هم‌اکنون تحت کنترل است.

وی افزود: این حادثه تروریستی بر اثر انفجار یک دستگاه وانت در محل مقر نیروی انتظامی اتفاق افتاده است

بامری تصریح کرد: تعدادی زن و بچه و کسبه در میان مجروحان هستند که مجروحان به بیمارستان امام علی اعزام شدند.

حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار برای بررسی موضوع

مرعشی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این حادثه گفت: یک خودرو قصد داشت با عملیات انتحاری وارد مقر نیروی انتظامی در چابهار شود که با مقاومت نیروهای انتظامی مواجه شده و در نهایت خودرو بمبگذاری شده منفجر و دو تن از پرسنل نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر از مردم عادی که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. مرعشی اظهار داشت :‌ تاکنون هیچ گروهکی مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده نگرفته است.

اسامی شهدا اعلام شد

ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی چابهار

 رئیس بهداشت و درمان چابهار گفت: در تازه‌ترین آمار ۲۷ زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند و تمام کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده اند.

چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحان وخیم است.

کد خبر 424669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha