همشهری آنلاین: امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی این دانشگاه فراهم شد.

دانشگاه آزاد اسلامي

به گزارش همشهری آنلاین، امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد اسلامی در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

بر این اساس، علاقه‌مندان به کسب تخصص در دو بعد مختلف مانند رشته‌های مهندسی و مدیریت، پزشکی و حقوق و ... و متقاضیان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاهی، در قالب این طرح می‌توانند با پرداخت شهریه مشروط بر وجود هر دو رشته در یک شهر به دلیل عدم افت تحصیلی دانشجویان، ادامه تحصیل دهند.

بر اساس این مصوبه، دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌توانند به طور همزمان در دو رشته ادامه تحصیل بدهند.

تسهیلات ویژه همچون تخفیف شهریه، امکان استفاده از مرخصی و سنوات برای این دسته از دانشجویان پیش‌بینی شده است.

همچنین برای اعضای هیات علمی که علاقه‌مند به کسب تخصص در رشته‌های جدید باشند نیز تخفیف و تسهیلات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر 424601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد FR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 0
    به نظرم همزمان تو یه شهر درست نیست.الان من ارش مازندران میخونم .ساکن ته ان هستم میخوام کارشناسی تو تهران بخونم.اگه شرایط محل زندگی و شهر محل تحصیل به موازات باشن تا منم از بهمن شروع کنم به کارشناسی دوم