همشهری‌آنلاین: اینستاگرام ، یکی دیگر از مشخصه‌های مربوط به تجارت را در تابستان ۹۷ معرفی کرد و در همین مدت کوتاه که این طرح به صورت پایلوت در ۴۶ کشور ارائه شده، رشد و قدرت خرید کاربران در این اپلیکیشن شانه به شانه سرعت موشک حرکت کرده‌است.

instagram

infoginstagram

اينستاگرام در دوازدهم ژوئن امكان خريد در اين برنامه كاربردي را به صورت آزمايشي معرفي كرد.

اين امكان در حا حاضر در 46 كشور جهان كه برخي كشورهاي قاره آمريكا، بيشتر كشورهاي اروپايي و دو كشور كره و ژاپن در آسيا  را شامل مي‌شود؛ ارائه شده‌است.

طبق توضيح‌هاي سايت اينستاگرام،شيوه كار به‌ اين صورت است كه فرد يك پست را انتخاب كرده مي‌تواند تگ حداكثر تا 5 كالا را به آن بدهد.بدين‌ترتيب كاربران در كمترين زمان با رفتن روي هر تگ مشخصات كالاها را ديده و مي‌توانند سراغ خريد آن بروند.

در اين اينفوگرافي روند افزايش قدرت خريد كاربران با چند اپليكيشن ديگر از آغاز حضور تبليغات در اين اپليكيشن مقايسه شده‌است.

از طرف ديگر،خبرگزاري آلمان نيز در گزارشي از رشد چشمگير تبليغات در اينستاگرام خبر داده و مي‌گويد سفارش تبليغات از دویست هزار سفارش‌دهنده تبليغات در اينستاگرام به پانصد هزار سفارش‌دهنده رشد كرده‌است.

کد خبر 415839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =