همشهری آتلاین: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با 199 تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به‌دلیل بارش سنگین برف و نبود دید کافی همه پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان تا ساعت 10 صبح یکشنبه 16 دی‌ماه از فرودگاه مهراباد لغو شد.

رضا جعفرزاده در مصاحبه با  واحد مرکزی خبر، افزود: همه پروازهای شرکت هما از فرودگاه مهرآباد به مقاصد مشهد، شیراز، بوشهر، تبریز، یزد، بندرعباس، ارومیه، اصفهان، قشم، کرمانشاه، رشت، ساری و زاهدان و پروازهای شرکت آسمان به مقاصد ایلام، پارس آباد مغان و شیراز و پارس عسلویه لغو شده است.

وی تصریح کرد: چنانچه بارش برف به همین صورت ادامه یابد سایر پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد تا پایان امروز لغو خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به حداقل رسیدن دید خلیان در فرودگاه مهرآباد و حفظ جان مسافران را علت لغو این پروازها اعلام کرد و گفت: بنا بر ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری تا بهبود وضع هوا و افزایش ایمنی در فرودگاه مهرآباد امکان پروازهای داخلی وجود ندارد.

جعفرزاده افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظفند در خصوص اجرای مقررات برای پاسخگویی مناسب به مسافران اقدام کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید هرچه سریعتر نسبت به پروازهایی که امکان جایگزینی ندارند به مسافران اطلاع رسانی و رسیدگی کنند.

وی به مسافران توصیه کرد: قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد به شماره 199 تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پروازشان مطلع شوند.

در خبری دیگر اعلام شده است: پروازهای خارجی هواپیمایی هما در انتظار شرایط مناسب پرواز از فرودگاه امام هستند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به لغو همه پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد به مقصد داخلی تا ساعت 10 صبح امروز ، گفت : به علت مسدود بودن باند فرودگاه بین المللی امام خمینی و نبود دید کافی، پروازهای خارجی نیز منتظر شرایط مناسب برای پرواز از این فرودگاه هستند.

شاهرخ نوش آبادی نیز توصیه کرد: مسافران پروازهای داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما ) می‌توانند قبل از عزیمت به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) با شماره تلفن 46625151 روابط عمومی هما و یا 199 اطلاعات پرواز تماس بگیرند تا از وضع پروازشان مطلع شوند.

وی در مورد پروازهای داخلی که بلیت آنها باطل شده است، افزود: با توجه به اینکه سایر پروازها به این مقاصد نیز مسافر دارد و امکان جایگزینی مسافران پروازهای باطل شده محدود است، سعی می‌شود این مسافران به تدریج به مقاصدشان اعزام شوند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی افزود: در غیر این صورت طبق مقررات، وجه بلیت پرداختی به این مسافران عودت داده خواهد شد.

کد خبر 41016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز