مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۰۶
۰ نفر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار از کاهش چشمگیر قیمت گوشت و مواد پروتئینی در میادین این سازمان ، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سما، عبدالرحمان چراغعلی - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: جایگاه‌های عرضه خرما، زولبیا و بامیه و شیر یارانه‌ای به منظور دستیابی شهروندان به محصولات با کیفیت و ارزان در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: ایجاد تسهیلات و اختصاص محل‌های عرضه رایگان در میادین اصلی شهر برای عرضه گوشت مرغ تازه به قیمت مصوب از برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان است .

وی افزود : توزیع مرغ تازه از قرار هر کیلوگرم 15500 ریال توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی مرغداری مرغ گوشتی استان تهران و تعدیل قیمت این محصول ، تامین نیاز شهروندان و ایجاد امکانات وتسهیلات لازم و اختصاص محلهای توزیع رایگان به منظور توزیع گوشت و مرغ منجمد و تخم مرغ توسط شرکتهای سهامی پشتیبانی امور دام کشور به منظور تعدیل و تثبیت قیمت گوشت و مرغ در این ایام از دیگر اقدامات این سازمان در ماه مبارک رمضان است.

چراغعلی اظهار داشت :همچنین هماهنگی و همکاری لازم با معاونت امور دام در وزارت جهاد کشاورزی و شرکت سهامی و پشتیبانی امور دام کشور جهت توزیع گسترده مرغ منجمد ارزان قیمت به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ تازه و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای این محصول صورت گرفته که با توجه به تصمیم اخیر دولت که بر اساس آن قیمت مرغ منجمد از روز 14شهریور ماه از قرار هر کیلوگرم 1600 ریال کاهش قیمت داشت ، درهمین راستا قیمت مصوب مرغ منجمد در بازار های  سازمان میادین میوه و تره بار از 15000 ریال به 13400 ریال کاهش یافت.

چراغعلی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در خصوص توزیع تخم مرغ ، قیمت مصوب این محصول نیز از تاریخ 15شهریور از 7700 ریال به 7200 ریال کاهش یافت .

چراغعلی همچنین در ادامه از تلاش برای کاهش قیمت گوشت قرمز عرضه شده در میادین میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با همکاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور به منظور تعدیل قیمت گوشت قرمز در این ایام طی روزهای آتی شاهد عرضه گوشت قرمز منجمد به قیمت کمتر از 38000 ریال خواهیم بود.

به گفته چراغعلی پیش بینی تسهیلات لازم جهت راه اندازی جایگاه های موقت عرضه به منظور تامین نیاز شهروندان و دسترسی آسانتر در این ایام و صدور مجوز فروش اقلام اضافه نظیر زولبیا، بامیه، خرما، شکر و ...  در غرفه ها و کیوسکهای سازمان میادین به منظور تامین نیاز شهروندان وایجاد تنوع لازم در محصولات مورد نیاز، و همچنین هماهنگی لازم جهت تامین و عرضه شیر یارانه ای به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های سازمان میادین در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

کد خبر 4020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز