مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به بررسی و اجرای طرح «استریت فود» در محوطه پیرامونی برج آزادی در نیمه دوم سال ۹۶ گفت: سال گذشته فضای سبز و درختان محور خیابان ۲۱ متری جی برای نگهداری به کسبه و شهروندان منطقه واگذار شد.

به گزارش شهرنوشت، علی مفاخریان به اهم اقدامات در نیمه دوم سال 96 پرداخت و اظهار کرد: همزمان با آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری منطقه 9 با دعوت از هیئت‌های سنگاپوری و چینی در تلاش برای جذب سرمایه برای احیای بافت فرسوده و حمل و نقل عمومی بود.

وی واگذاری فضای سبز و درختان محور خیابان 21 متری جی به کسبه و شهروندان را از جمله اقدامات منطقه در راستای توسعه مشارکت شهروندی معرفی کرد و گفت: برندسازی در سه محور خیابان آزادی، بزرگراه فتح و محور زرند و بررسی طرح احداث استریت فود در محوطه پیرامونی برج آزادی برای رونق اقتصادی نیز از جمله طرح‌هایی بود که در ماه‌های گذشته به سرانجام رسید.

شهردار منطقه 9 شهرداري تهران یکی از مهمترین اقدامات در راستای بهبود معیشت شهروندان منطقه و ارتقای کیفیت زندگی آنان را توجه به بافت فرسوده معرفی و تصریح کرد: در همین رابطه، ارائه بسته‌های تشویقی نوسازی ویژه گذرهای سادات (محله امامزاده عبدالله)، دامپزشکی و شمشیری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مفاخریان ادامه داد: همچنین جلسات مشترکی را با مناطق 9، 10 و 11 در مورد بافت فرسوده، سدمعبر و اماکن پرخطر با حضور معاون دادستانی در امور شهرداری‌ها برگزار کردیم.

کد خبر 401819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha