همشهری آنلاین: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمین لرزه چهارشنبه شب در استان‌های تهران، البرز، قم و مرکزی دو نفر کشته و ۱۱۵ مصدوم داشت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مطلبی که در اختیار خبرنگاران قرار داد، اعلام کرد: در پی زمین‌لرزه شب گذشته که در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و گیلان احساس شد، 117 نفر به مراکز اورژانس و بیمارستان مراجعه کردند.

بر اساس این گزارش، از این تعداد هنوز 48 نفر در بیمارستان بستری هستند و 67 نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند. دو نفر از مصدومان نیز شامل یک زن 70 ساله که در شهریار دچار حمله قلبی شده بود و یک دختر 10 ساله که در استان البرز دچار استرس شدید، بود در این حادثه جان خود را از دست دادند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5،2 ریشتر ساعت 23،27 دقیقه چهارشنبه شب (29 آذر ماه) در عمق 7 کیلومتری زمین در مرز استان تهران و البرز در 3 کیلومتری ملارد تهران و هفت کیلومتری مشکین‌دشت استان البرز و 9 کیلومتری شهریار رخ داد.

با تشکیل جلسه ستاد بحران به ریاست استاندار تهران نیز تمامی ادارات و مراکز دولتی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان امروز پنج‌شنبه ٣٠ آذر تعطیل اعلام شد.

کد خبر 393271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha