سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

آزاده مختاری: پلیس برای شناسایی مخفیگاه یک زن کلاهبردار از مردم کمک خواست.

سرگرد نظری- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ- روز گذشته با اعلام این  موضوع درخصوص شگرد زن کلاهبردار گفت: این زن که با نام جعلی فاطمه احمدی کلاهبرداری‌های خود را رقم زده است، پس از پیدا کردن آگهی‌های فروش خانه در روزنامه‌ها، به‌عنوان خریدار به آنجا می‌رفت و وقتی متوجه می‌شد ساکنان خانه مستاجرهستند، به آنها می‌گفت خانه را پسندیده ولی باید خانواده‌اش نیز آنجا را ببینند و به این ترتیب خارج می‌شد.

این زن سپس با اطلاعاتی که از ملک به دست آورده بود، آنجا را برای رهن کامل در روزنامه‌ها آگهی می‌کرد اما به جای شماره تلفن مالک خانه، شماره خود را برای تماس درج می‌کرد.

زن کلاهبردار چند روز بعد به همراه مستاجری که آگهی را در روزنامه دیده و با او تماس گرفته بود، به آن خانه می‌رفت و در حالی که مستاجر قبلی تصور می‌کرد وی به همراه خانواده‌اش قصد بازدید دارند، خانه را به مستاجر فریب خورده نشان می‌داد.

سپس آن را با قیمت‌هایی پایین‌تر از قیمت واقعی رهن می‌داد و پس از دریافت پول ناپدید می‌شد.

مستاجر فریب خورده نیز زمانی متوجه کلاهبرداری می‌شد که قصد اثاث کشی به آنجا را داشت.

سرگرد نظری ادامه داد: ماجرای کلاهبرداری‌های این زن 30 تیرماه گذشته و زمانی فاش شد که مرد مالباخته‌ای که برای  خانه‌ای خیالی در خیابان شهید نواب صفوی 35 میلیون تومان به این زن پرداخته بود، هنگام اثاث‌کشی متوجه کلاهبرداری وی شده بود.

هنگامی که این مرد به اداره پلیس رفت و ماجرا را توضیح داد، کارآگاهان اداره 14 آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن ردی از این زن آغاز کردند اما با گذشت چندین ماه در حالی که سرنخی از این زن در اختیار پلیس قرار نگرفته است، بازپرس شعبه 2 دادسرای ناحیه 11 با صدور دستور چاپ عکس این زن از مردم خواست درصورت شناسایی وی، با شماره 51055514 تماس گرفته و کارآگاهان را دردستگیری این زن یاری دهند.

کد خبر 38918

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز