همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران جمعه ۱۳ مرداد به ورزشگاه بیایند چون می‌خواهیم از استقلال مورد علاقه منصوریان رونمایی بکنیم.

منصوریان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان افزود: برای بازی به لحاظ روحی، بدنی و تاکتیکی شرایطی ایده‌آل داریم و آماده مسابقه هستیم.

سرمربی استقلال تهران گفت : درباره مجتبی جباری باید گفت او بدنسازی را با ما شروع کرده و همه بازیکنان بزرگ دنیا وقتی یک دهه را پشت سر می‌گذارند موارد مصدومیت برایشان پیش می‌آید با این حال جباری در تمرین شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین نفرات ما است.

منصوریان افزود: در آینده‌ای نزدیک او می‌تواند حتی چند بازی پشت سر هم در ترکیب اصلی باشد و با این موضوع به ما کمک کند زیرا او در داخل زمین به عنوان لیدر به خوبی نقش خود را بازی می‌کند.

وی درخصوص 4 بازیکن مصدوم استقلال گفت: فردا آنها را در اختیار نخواهیم داشت با این حال امید ابراهیمی تمرینات بدنسازی را شروع کرده و هر زمان که شرایط خوب باشد با ما خواهد بود و پادووانی هم تمرینات خود را دیروز و پریروز آغاز کرده است.

منصوریان افزود: هواداران با آرامش و حوصله در استادیوم حاضر شوند زیرا می‌خواهم از استقلال مورد علاقه منصوریان رونمایی کنم.

وی افزود: حمله های پی در پی و بازی ریتم‌دار از جمله برنامه هایی است که هواداران خواهند دید و  استقلال خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی استقلال تهران گفت: درخصوص بازی قبل نمی‌خواهم فکر کنم چون اذیتم می کند.

منصوریان افزود: در جذب بازیکن نهایت دقت را داشتیم که این خود نوید بازی‌های خوبی را خواهد داد.

کد خبر 378303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha