وزیر کشور روز چهارشنبه هفتم آذر، در کمیسیون امنیت ملی در مورد تأخیر در خرید واگن‌های قطار شهری مشهد به نمایندگان پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار همشهری مرحله اول خط یک قطار شهری مشهد بیش از 3 سال است که آماده بهره‌برداری است، اما به‌دلیل خریداری نشدن واگن‌های قطار بلا استفاده مانده و تجهیزات آن رو به فرسایش است.

این درحالی است که محور خط یک قطار شهری مشهد از پرتردد‌‌ترین مسیرها در میان شهروندان و زائران رضوی است.

در همین ارتباط نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سؤالش از مصطفی پورمحمدی وزیر کشور در مورد تأخیر در خرید واگن‌های قطارهای شهری مشهد گفت: وزیر کشور چهارشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی پاسخگوی سؤال من خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی عسگری در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق تصریح کرد: سؤال‌کنندگان از وزیر 7 نفر بودند ولی 6 نفر از طرح سؤال خود منصرف شده‌اند ولی بنده همچنان به سؤال خود مصر می‌باشم.

وی ادامه داد: خرید واگن‌های قطار شهری جزء اولین دستورات احمدی‌نژاد درباره مشهد بود، ولی با گذشت 2 سال هنوز این واگن‌ها خریداری نشده است.

نماینده مشهد با بیان این که این موضوع به یک معضل تبدیل شده، افزود: مردم می‌گویند چطور دولت برای خرید 12 واگن به مردم این همه وعده داده است، ولی عملی نشده است.

شایان ذکر است ساخت خط یک قطار شهری مشهد هزینه‌های مادی و معنوی زیادی از جمله هزینه‌های عمرانی، قطع درختان، سد معبر و تغییر چهره شهر به‌دنبال داشته اما هنوز شهروندان از مزایای این وسیله نقلیه عمومی بهره نبرده‌اند.

کد خبر 37748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز