همشهری آنلاین: سایپا در رده تیمی دومین راند مسابقات رالی قهرمان شد و پروین و فرازمند از تیم ستارگان سرعت در انفرادی به عنوان نخست دست یافتند.

Rolley

دومین راند مسابقات رالی قهرمانی کشور در فضای زیبای و سر سبز جنگلی شمال کشور و زیر نظر کمیته رالی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت‌ها که روز جمعه 23 تیر ماه با حضور محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون و سینا سعیدی، رئیس کمیته رالی و همچنین میهمانانی از کشور ترکیه انجام شد، ده شرکت‌کننده از 5 استان کشور (تهران، فارس، قزوین، کرمانشاه و مازندران) صبح و عصر در دو مرحله با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت در بخش تیمی تیم سایپا و در بخش انفرادی پروین و فرازمند توانستند به مقام قهرمانی برسند.

شروع طراحی مسیر اول این مسابقات از هتل نوید ساری تا سنگ بن و مسیر بعدی نیز 20 کیلومتری جنگل امره و جنگل ارزفون تا قائمشهر بود که قهرمانان این دو مسیر را در هوایی مطبوع طی کردند.

در پایان راند دوم مسابقات حرفه‌ای رالی قهرمانی کشور، در بخش انفرادی فرید پروین و حسین فرازمند از تیم ستارگان سرعت اول شدند و میثاق قاسمی و حامد مجد از استان مازندران در جای دوم ایستادند و علی کلهر و کامران حاتم‌خانی هم از تیم سایپا تهران مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در نتایج تیمی راند دوم تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست قرارگرفت و تیم ستارگان سرعت ساری نیز دوم شد.

کد خبر 376299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha