همشهری آنلاین: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولتمردان به جای اینکه در راستای اختلاف‌افکنی حرکت کنند، خود را از ظرفیت‌های موجود در داخل کشور همچون سپاه پاسداران بهره‌مند و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

سپاه

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات برخی مقامات دولتی علیه سپاه در مورد فعالیت‌های عمرانی این نهاد انقلابی گفت: همه دولتمردان به جای اینکه در راستای اختلاف‌افکنی حرکتی را انجام دهند خودشان از ظرفیت‌های موجود در داخل کشور همچون سپاه پاسداران بهره‌مند و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند نه اینکه این ظرفیت‌ها را کنار بگذارند و با اظهارات و اقدامات‌شان موجبات تشویق اذهان عمومی را فراهم آورند.

وی افزود: همه چیز برای پاسخگویی به مطالبات مردم مهیا است و کسانی که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند باید به حاشیه رانده شوند و نه کسانی که در راستای تقویت نظام و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای اساسی مردم تلاش می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بهترین راهبرد دولت این است که از ظرفیت سپاه استفاده کند و به گونه‌ای اقدام نشود که این برداشت صورت گیرد که اختلافی عمیق در داخل کشور است.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: تضعیف موقعیت و جایگاه سپاه اقدامی است که دود آن به چشم همه مردم می‌رود و کسانی که در این راستا حرکت می‌کنند در واقع دشمن را شاد می‌کنند و باید در اینجا گفت که اگر سپاه نبود وضعیت ما بدتر از عراق، سوریه و افغانستان بود.

وی در پایان گفت:‌ سپاه بازوی توانمند و چشم امید نظام و کشور است و تضعیف جایگاه این نهاد انقلابی اقدامی در راستای تضعیف نظام ارزیابی می‌شود و این همان خواسته آمریکا و برخی متحدانش در منطقه است.

کد خبر 374524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha