جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

شهردار تهران با بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت امروز ما در مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی است تصریح کرد : ما مدیران مکلف به تحقق آرمانهای شهدا هستیم .

به گزارش سما ، دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای 17 شهریور سال 57 که در میدان شهدا حضور یافته بودند ضمن ارائه سخنانی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در این سرزمین مدیون خون شهدا و رهنمود های ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و  در همین راستا ما مدیران مکلفیم در این سرزمین به گونه ای عمل کنیم که سیر متعالی در جامعه را تحقق بخشیده و با تلاش بی وقفه بتوانیم کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برسانیم .

وی تصریح کرد : باید با فرهنگ بسیجی که فرهنگ کار و تلاش است و جز به تدبیر و آبرو گذاشتن برای انقلاب به هیچ چیز دیگری فکر نکرده  و تمام توان خود را در جهت سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گیریم .

شهردار تهران تصریح کرد : پیروزی انقلاب اسلامی و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروز مدیون خون شهدای قبل از انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی است ، بنابراین تلاش در جهت تحقق آرمانهای متعالی این عزیزان وظیفه همه کسانی است که دینی به اسلام و مردم دارند .

 درحاشیه اجرای طرح جهادی 137 که صبح امروز در منطقه 14 شهرداری تهران برگزار شد زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه وحدت نیز با حضور شهردار تهران افتتاح شد .

کد خبر 3698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز