همشهری آنلاین: در پایان روز نخست رقابت‌های قهرمانی کشور دختران، قهرمانان اوزان مختلف رده سنی امید معرفی شدند.

Karate

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، نخستين روز پيكارهاي قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) روز (چهارشنبه 16 فروردين) با برگزاري مبارزات رده سني اميد دختران در شهر اراك پيگيري شد و قهرمانان اوزان مختلف اين رده سني معرفي شدند.

وزن 50- كيلوگرم: سارا بهمن‌یار از گیلان اول شد، عطیه غلامی از مازندران در مكان دوم قرار گرفت، فاطمه قاسمی از تهران و اسما هاشمی از کرمان در مكان سوم مشترك ايستادند.

وزن ۵۵- كيلوگرم: آویشن باقری از گیلان مقام نخست را به دست آورد، فاطمه عباسی از مازندران دوم شد، فاطمه زهرا خلیلی و سیده فاطمه تقوی از مازندران سوم مشترك شدند.

وزن 61- كيلوگرم: ملیکا احدی از تهران بر سكوي نخست ايستاد، شهرزاد لطیفی از مرکزی دوم شد، فاطمه طرازپور از فارس و مریم کریمیان از تهران عنوان مشترك سوم را به دست آوردند.

وزن 68- كيلوگرم: فاطمه زیبائی از اصفهان مقام اول را كسب كرد، فرزانه جعفرپور از مازندران دوم شد، هدی صباغیان از سمنان و الناز حرمتی از مازندران سوم مشترك شدند.

وزن 68+ كيلوگرم: فاطمه حقی از تهران اول شد، معصومه محرمی از گیلان در مكان دوم ايستاد، مهدیه هادیان از مازندران و آزاده سراج از مازندران سوم مشترك شدند.

 

کد خبر 366354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha