همشهری آنلاین: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ۱۰ تصادف مهم در آخرین روز اسفند ۹۵ و اولین روز فروردین ۹۶ گفت:‌ ۲۳ کشته و ۳۹ مجروح حاصل واژگونی و تصادف ۲۶ دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی‌بوس بوده است.

تصادف

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی ربا اشاره به ۱۰ تصادف مهم طی ۲ روز گذشته گفت:‌ ۲۳ کشته و ۳۹ مجروح حاصل واژگونی و تصادف ۲۶ دستگاه اتوبوس، سواری، کامیون و مینی‌بوس بوده است.

وی افزود: طی ٢ روز گذشته، ١٠ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٦نفر شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٦:٣٠ دوشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس  در کیلومتر ٤٠ محور خوی باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه مینی بوس فورد(ترکیه)و کشته شدن ٦ نفر شد. در این تصادف همچنین ٧نفر مجروح شدند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ٢٢:٣٠ یکشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین پژو آردی و سمند در کیلومتر ١٥ محور جلفا-مرند روی داده که متاسفانه ٤ نفر کشته به جای گذاشته است. علت این حادثه رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پژو بوده است.

وی با اشاره به تصادف زنجیره ای در قم اظهار داشت: ساعت ١٢:٣٠ دوشنبه، تصادفی زنجیره ای در کیلومتر ٥٤ جاده قدیم قم-تهران اتفاق افتاد که ٣ نفر کشته به جای گذاشت. این تصادف بین ٢ دستگاه وانت نیسان و سواری پژو٤٠٥ اتفاق افتاده و علت آن رعایت نکردن فاصله طولی از جانب راننده یکی از وانت ها بوده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به واژگونی پژو در جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ساعت ١٧ یکشنبه، راننده یک دستگاه پژو٤٠٥ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دچار واژگونی و باعث کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٢ نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٦٠ محور چابهار-جکیگور رخ داده و پژو پس از حادثه دچار حریق شده است.

وی با اشاره به تصادف پراید در گیلان افزود: این بار کیلومتر ٣٥ محور لاهیجان-لنگرود شاهد بی احتیاطی راننده پراید و برخورد آن با یک شیء ثابت بود. تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه باعث تصادف آن با شیء ثابت و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شد. تصادف ساعت ٤٥ دقیقه بامداد سه شنبه( اول فروردین)روی داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف پیکان و اتوبوس در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساعت ٢٣:٣٠ یکشنبه، یک دستگاه سواری پیکان به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس( با ٧ نفر سرنشین) برخورد کرد و باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٩ نفر شد. این تصادف در کیلومتر٩٥ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به تصادف پیکان و سمند و وانت در کردستان گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پیکان، باعث تصادف زنجیره ای در کیلومتر ١٧ محور مریوان- سنندج شد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح شدند. این خودرو با یک دستگاه سمند و وانت پیکان برخورد کرده و زمان حادثه ١٨:٣٠ یکشنبه بوده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به تصادف زنجیره ای در کرمان اظهار داشت: این تصادف ساعت ١٤ یکشنبه در کیلومتر ٣٧ محور جیرفت-بم و بین کامیون بنز، تندر٩٠ و پژو ٤٠٥ اتفاق افتاده.مقصر حادثه راننده کامیون بنز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده که باعث مجروح شدن ٥ نفر شده است.

وی با اشاره به واژگونی مینی بوس در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ساعت ١٣:٣٠ دوشنبه، کیلومتر ١٠٠ محور فرعی خاروانا شاهد بی احتیاطی راننده یک دستگاه مینی بوس بنز بود. تخطی این راننده از سرعت مطمئنه باعث واژگونی مینی بوس و مجروح شدن ٣ نفر شد.

ریس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ١١ وسیله‌ای در زنجان افزود: تصادف ١١ وسیله‌ای ٥:٣٠ صبح سه شنبه در کیلومتر٥٠ جاده زنجان-قزوین باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٦ نفر شد.این تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و ١٠ دستگاه سواری روی داده است.

کد خبر 365375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha