همشهری آنلاین: سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخاب و صدور احکام اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور خبر داد و از قشقاوی به عنوان ریاست این هیأت نام برد.

به گزارش فارس، عباسعلی کدخدایی اعلام کرد: اولین جلسه این هیأت با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور برگزار شد و احکام 55 عضو منتخب برای عضویت در این هیأت در خارج از کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه با صدور احکام اعضای منتخب، هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در خارج از کشور رسماً آغاز به کار کرد، گفت: حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در خارج از کشور برگزیده شد.

کدخدایی تصریح کرد: همچنین آقایان مهدی اهری‌ مصطفوی، محمدرضا حواصلی‌ آشتیانی، میرمسعود حسینیان و محمود اصفهانی‌نژاد نیز به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در خارج از کشور انتخاب شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معمولاً افرادی برای عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات در خارج از کشور انتخاب می‌شوند که به خارج از کشور رفت‌وآمد داشته باشند؛ در حال حاضر برخی از این افراد در خارج از کشور هستند که به ایران هم سفر می‌کنند و از طرفی افراد دیگر این هیأت نیز در ایران هستند مانند قشقاوی که به خارج از کشور هم رفت‌وآمد دارد.

کد خبر 364522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha