شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

با قطعی‌شدن پخش نوروزی «خندوانه» و «دورهمی» از شبکه نسیم و سپردن مسئولیت اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه ۲ به داریوش فرضیایی، به‌نظر می‌رسد مدیران تلویزیون اولویت و ماموریت اصلی خود را شاد کردن مردم در شادترین روزهای سال تعریف کرده‌اند.

پوررنگ

به گزارش همشهري، پس از خداحافظي محبوب‌ترين عروسك اين سال‌هاي تلويزيون از خندوانه و افت نسبي برنامه رامبد جوان بدون شيرين‌زباني‌ها و شيطنت‌هاي جناب‌خان، به‌نظر مي‌رسد كمك گرفتن از عروسك‌هاي تازه ترفند گروه توليد برنامه محبوب شبكه نسيم براي بازگشتن به روزهاي اوج باشد.

گفته مي‌شود كار طراحي عروسك‌ها به پايان رسيده و چهره‌هايي چون هادي كاظمي، محمدرضا عليمرداني و هومن حاجي‌عبداللهي تلاش مي‌كنند با صداي خود جاي خالي محمد بحراني و جناب‌خان را به نوعي پر كنند.مهران مديري هم كه اين روزها بيش از هميشه درگير به بازار فرستادن آلبوم موسيقي خود در بهار آينده است، بايد براي توليد فصل تازه دورهمي هم برنامه‌ريزي كند.

او قصد داشت با نخستين تجربه كارگرداني خود در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر حضور داشته باشد اما «ساعت پنج عصر» به هر دليل به جشنواره نرسيد و حالا با اعمال برخي مميزي‌ها و گرفتن پروانه نمايش، به اكران نيمه اول بهار يا عيد فطر مي‌انديشد. دورهمي هم مي‌تواند با همان شيوه پخش 3شب در هفته، رقيب جدي خندوانه و جوان باشد. گفته مي‌شود گروه بازيگران اين برنامه هم دستخوش دگرگوني خواهد شد.

درحالي‌كه جز شبكه3و احسان عليخاني تكليف برنامه‌هاي تحويل سال ديگر شبكه‌ها هنوز مشخص نيست، مديران شبكه2ترجيح داده‌اند آنتن ساعت‌هاي پاياني سال 95را تا لحظه ورود به سال 96در اختيار فرضيايي و دوستان او قرار بدهند. هر چند عمو پورنگ چهره‌اي محبوب است اما بايد ديد براي ويژه‌برنامه تحويل سال چه تمهيدي درنظر گرفته تا كمي از آن فضاي كودكان عبور كند و برنامه‌اي در سطح سليقه و پسند عامه مردم بسازد. عمو پورنگ در طول سال با «محله گل و بلبل» مهمان خانه‌هاست و بايد براي موفقيت در عرصه تازه طرحي نو دراندازد.

کد خبر 363956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha