همشهری آنلاین: تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز قهرمان مسابقات لیگ واترپولوی زیر ۱۷ سال کشور شد.

Waterpolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، رقابت‌های لیگ واترپولوي زیر ۱۷ سال كشور با حضور ۱۵ تیم در سه گروه از سراسر کشور پیگیری و به پایان رسید.

این مسابقات در سه مرحله برگزار شد و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه (24 تا 26 بهمن) به صورت گروهی برای مشخص شدن قهرمان باهم به رقابت پرداختند.

تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز به عنوان قهرمان شناخته شد، دو تیم آزادی و آبمیوه سجاد با داشتن امتیاز برابر، در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آزادی پیروز میدان شد. در نتیجه استخر آزادی در رتبه دوم و آبمیوه زنجیره‌ای سجاد در رتبه سوم ایستادند.

باتوجه به هم‌امتیاز بودن تیم‌های قزوین و پیشگامان کویر یزد و تساوی این دو تیم در دیدار رو در رو، برای مشخص شدن تیم چهارم و پنجم، نتیجه هر دو تیم مقابل تیم اول مد نظر قرار گرفته شد که به اين ترتيب قزوین چهارم و پیشگامان کویر یزد پنجم شدند. تیم مرمرین سنگ کسری از زنجان بدون کسب امتیاز در این مرحله ششم شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از رقابت‌ها ظهر روز سه‌شنبه با حضور احمد یاقوتی، قائم مقام و محسن سمیع‌زاده، دبیر کل فدراسیون در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

 

کد خبر 362188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha